Montag, 10. Mai 2010

Neues Kind

Letzten Freitag, 09.52:

Ich: „Seid bitte ruhig, ich muss euch vor der Pause noch etwas mitteilen. Ein neues Kind kommt in unsere Klasse."

Köbis Hand schiesst in die Höhe: „Modi oder Gieu?“

Ich: „Sorry, Giele, es isch es Modi.“

Fritzli: „Schpiut ke Roue, we si hübsch isch. Isch si hübsch?“

Ich: „Erschtens hani se no nid xe, zwöitens isch Schönheit sehr subjektiv u drittens fingi ds iz gd chly e doofi Frag.“

Fritzli: „Okei, wi heisst sy?“

Ich: „Pepperminta.“

Köbi: „O, isch si Albanerin?“

Ich: „Nei, nid dassi wüsst, wiso?“

Köbi: „Dr Fritzli kennt drum es paar u luschtigi Albanerwitze. De hättr die äuä nümm dörfe vrzeue.“

Ich: „Irgendwenn si si ja sowiso nümm luschtig, oder? Loset, i erwarte vo öich, dass dir se guet ufnähmet i üsi Klass, i ha ar Lehrerkonferenz xeit, das wärdi kes Problem sy (blabla…). Gits no Frage? Köbi?

Köbi: „Isch si hübsch?“

Ehmm, hatten wir das nicht schon mal?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen