Donnerstag, 9. Januar 2014

Schlöfle

It's January. Schlöflitime.

Im Tram. Köbi hat schon mal vorsorglich den Helm montiert.
Ich: "Hesch nid chli zwarm mitm Heum scho iz?"
Er: "Nei, weisch, vilech schlaat ja e Meteorit i, de bini ämu de sicher!"


Bei der Mietstelle. Fritzlis Schuhgrösse ist, laut eigener Aussage, "öppe es 34. Nei wart, es 35. Anei, es 36. Gloubs."

Hanni hingegen weiss ganz genau, was sie will: "Aso, i ha letscht Mau es paar schwarzi Schlöf übercho."
(Alle Kinderschlöf sind schwarz.)
Der freundlich-geduldige Herr von der Vermietung: "Meinsch, dGrössi weisch ono öppe?"
Hanni: "Es 33gi!"
Er: "De suechi dir wider es schwarzes 33gi, isch guet? - Voilà."
Hanni: "Genau die hani letscht mau gha. Tupfgenau die!"

Auf der Eisbahn. Nino: "Frou Gangiee, dir xet e chli komisch us mitem Heum."
(Da ich "Helm" auf den Zettel geschrieben hatte, nahm ich selbstverständlich extra meinen Skihelm mit!".
Ich: "Scho? Fingsch? Wiso de?"
Er: "I weiss onid, so dick!"

-

Nun - ich geh jetzt trotzdem Znacht essen.
Dankeschön.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen