Mittwoch, 25. August 2010

La frage

Nach der Lesenacht (ich, 20 min. geschlafen, klinisch tot, Frida, 22 min. geschlafen, topfit):

"Frou Gangiee, dr Fritzli hett mi ar Läsinacht la frage, scho zum sibte Mau."

Ich (näxte Woche startet Aufklärungsunterricht, Block 1): "Und, was hesch xeit?"

Frida: "Nei dänk. Aber es isch härzig xi."

Ich: "Und iz, isch er trurig?"

Frida: "Nenei, är hett när zHanni la frage."

Ich: "U du, Hanni, was hesch xeit?"

Hanni: "Nei, dänk. Susch bechumi wider sones Gschänkli."

Ich: "Was de für eis?"

Hanni: "Zletscht Mau, woni ja ha xeit, hett er mir es Chetteli gschänkt."

Ich: "Jö, härzig. Hesches anne? Das da?"

Hanni (prustend): "Sicher nid. Es isch drum vom Claires."

Ich: "Was aber dir finget doch Claires so super?"

Hanni: "Jascho, aber ds Chetteli isch drum us dr Babyabteilig."

Ich: "Aha, ups."

Hanni: "Aber es isch glich no tüür xi, zwöuf Franke füfenünzg."

Ich: "Wiso weisch du das? Hett er dir das xeit?"

Hanni: "Nei, är isch chly e toupatsch. Er hett ds Prisschildli dranne gla."

Uups zum Zweiten...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen