Dienstag, 22. November 2022

Küchentischgespräche

Ich weiss gar nicht, ob ich das noch kann, bloggen. Aber ja. Wir hatten heute mal wieder ein herausforderndes Gespräch über die Weihnachtskrippe, die K3 und ich aus dem Keller geholt hatten. Ich zu K1 und K2: "Wüsst dir no, wär näbe Maria und Josef im Stall ligt?" (I mean... Easy. Die 2 Tierli halt.). K1: "Gott!" Ich: "Hm, naja, also, Gottes Sohn ligt ir Chrippe." K3: "Ja, sJosefschindli. Aber es chunnt ersch usem Buch vor Maria use a Wienachte. Aso im Summer." Ich: "Momänt, Wienachte isch bi üs im Winter, soo lang müesst dr de doch nid warte..." K1: "Aber was isch de mit däm Gott?" Der Traummann: "Ja, aso es git Mönsche, wo a Gott gloube u gloube, Gott heig dÄrde erschaffe. U när gits Mönsche, di gloube ane andere Gott, zum Bischpiu a Allah. Oder a ganz viu verschideni Götter. U de gits o Mönsche, di gloube ender, dass dWäut dür ne Urknall entstande isch." K1: "Ah, aso wägm Urknall gits Wienachte?" (Können wir nochmals von vorne, bitte? Ich finds kompliziert!) Wir erklären irgendwas halbwegs brauchbares. K2 erinnert sich: "Wär ligt de iz no ir Chrippe?" Ich: "Ja, genau, es si 2 Tier, wüsst dr no, weli?" K1: "Dr Hirsch!" Der Traummann: "Fasch!" K2 und K1: "Dr Esu!" Ich (uffffff): "Genau! Dr Esu! Bravo! Yes! Und wär no?" (Wieso will ich die Antwort eigentlich hören? Ich kenne sie ja!" K1: "Dr Stier?" Der Traummann: "Dr Ochs. Weisch, was e Ochs isch?" Und an dieser Stelle, meine lieben Leser:innen, schalten wir eine Pause ein!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen